Berlin baby!

 
Bättre sent än aldrig. Eller hur.
Här kommer några bilder från vår resa till Berlin. Det är tredje gången jag besöker den staden och jag älskar den bara mer och mer för var gång. Under denna resa fick jag mej lite mer spänning än vad jag gapade efter då Nikki tappade sina plånbok innehållande pass. Inget pass = inget flyg hem, så hela torsdagen spenderades med att försöka hitta denna försvunna plånbok, vilket vi också gjorde precis innan flyget lyfte!
Bortsett från det var resan mycket bra! Vi gick på museum och åt på restaurang. Dansade till klockan 7 på morgonen till musik som jag egentligen anser suger, fast som inte är så pjåkig när man dansar brevid en snygg tysk.
Det var en händelserik och bra resa, och i oktober återvänder jag troligen dit under två veckor! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback