Lite update :)

 
Efter en lång och skön ledighet så har jag börjat jobba på mitt kära gamla äldreboende. Blev lite förvånad när jag insåg att det faktiskt var tredje året som jag jobbar där. Känns inte som det. Hur som helst så är det ganska toppen, om man bortser från att jag måste åka tåg/buss dit varje morgon, och att jag måste gå upp 5:20 på morgonen (är ingen morgonmänniska!!) Det är så skönt att vara på en arbetsplats där man trivs så bra med sina arbetskamrater!
Jag har inte ägnat så mycket tid åt konsterierna på senaste. Har målat lite akvarell och tecknat lite, men inte mer än det. Just nu försöker jag få upp mina tecknarskills genom att teckna av de gamla när det finns lite tid över. Dom blir så glada! Inte mycket som slår det faktiskt! Det kanske kommer upp lite fler teckningar då och då, annars är jag rädd för att det nog kommer vara ganska dött här ett tag framöver. Jobbar järnet nu sista tiden. Moneey!! ;)

Kommentarer
Koffe säger:

Vad trevligt att du fick jobba där igen :)

2013-08-10 | 16:55:52
Bloggadress: http://fotokoffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback