Sol & Snö!

 
Idag har vi haft friluftsdag i skolan. Det kändes lite som att man var 9 år igen, men det var mysigt (bortsätt från att jag förfrös både fingrar och tår) Visst är min svampmössa bedårande! Så går det när man glömmer sin favoritmössa på bussen och försöker hitta en ersättare...
På måndag ska jag och klassen till Stockholm och kolla på öppethus på diverse konstskolor. Det ska bli awesome. Kameran får hänga på så klart.
För övrigt så har jag en del att stå i. Om jag inte är i målargården så ligger jag i en soffa med mina internatdudes och tittar på Grey's anatomy. Hårt liv asså! Kommer precis hem från en kväll med Singstar och Fucking Åmål. Fina grejer det där! God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback