NY DESIGN, igen!

Ny bloggdesign igen, och denna är helt ny :) Dock så är inte headern det, men den ska snart bli utbytt den med
Ny blogg, och ny början. Jag har nämligen lagt in alla gamla inlägg i en kategori (Det tog tid ska ni veta) och nu är det fritt fram att börja om från början, vilket passar helt otroligt bra eftersom min nya kamera kommer nästa vecka!
I och med att jag har ändrat storleken på bilderna så ser de gamla inläggen lite galna ut, men det får ni ignorera tills jag har kommit på en lösning.

Kommentarer
malin&ella [photo] säger:

Den blev jättefin! :) bloglovin byte? :)

2013-01-03 | 22:34:12
Bloggadress: http://twohappy.blogg.se/
Rickard säger:

Nämen här har det hänt en del!, bra fint blev det allt! :)

2013-01-05 | 11:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback