Kameraväska

 
Förra året införskaffade jag mej en ny kameraväska, för jag tycker att dom där vanliga är för jäkla tråkiga. Tror inte att jag har visat den här på bloggen innan. Denna lilla fina sak fyndade jag hem från tradera. Kommer inte ihåg riktigt vad den kostade, men lite över hundra kronor har jag för mej. Det är PU läder, det vill säga fake men det har fungerat hur bra som helst hittills. Klart att den är lite liten om man ska ha med flera objektiv, men ganska perfekt om man bara ska ha med sej kameran då den är ganska diskret.

Kommentarer
Karin O säger:

VÄLDIGT snygg för att vara en kameraväska:)

2013-01-15 | 11:07:34
Bloggadress: http://kakansemlanoliven.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback