Life is either a great adventure or nothing!

Min senaste tavla som nu är färdig. Kom på att jag bara har visat en dålig mobilbild på den. Bilden gör den inte riktigt rättvisa eftersom det är ganska svårt att fånga guldfärgen på bild. Guldet är sprejfärg och det andra är akryl. Frimärkena i hörnan är väldigt gamla som min storebror har köpt på loppis.

Det var länge sen jag kände mej så hemma i min omgivning som jag gör nu. Jag trivs verkligen jätte bra på skolan. Det känns som jag utvecklas för var dag som går, och i helgen så börjar jag jobba lite extra på mitt gamla jobb på äldreboendet igen. Har saknat det så det ska bli roligt (trots att jag inte får någon sovmorgon denna veckan ;D)

Kommentarer
Johanna säger:

jättefint!:)

2012-09-26 | 07:22:30
Bloggadress: http://geminaarts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback