Katten Gusto

Har höstlov denna veckan och det känns otroligt lyxigt. Jag är ju van vid att jobba, och har aldrig haft en betald semester. Så när jag har varit ledig innan har man ändå inte kunnat slappna av för att man oroar sej för ekonomin. Nu slappar jag järnet, och idag har jag och Jocke (som är sjukskriven veckan ut) kollat på film hela dagen. Jag satt vid photoshop och plockade ihop detta kollaget med Gusto som blev lite fint :)

Imorgon ska jag till skolan och göra klart mitt lerhuvud, men det känns inte jobbigt för 5 öre. Jag älskar att gå i skolan. Folkhögskola är så jäkla kul ska ni veta! Ser fram emot att (förhoppningsvis) börja på universitetet nästa år! Håll tummarna att jag klarar arbetsproverna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback