4 små bilder

Här får ni några av mina senaste instagrambilder. Alla bilder, förutom den nere till höger är fotade från min "dagbok" där jag ritar en bild varje dag (eller försöker i alla fall) Och den andra är ett litet projekt som jag håller på med i skolan. Jag haraldrig tålamod till att göra en massa småpill i bilder annars, så därför har jag börjar på en teckning på A3(!!!) med massa små ditaljer. Blir galen på den och har stundvis velat riva isär den, men tror den kommer bli cool när den blir färdig. Måste öva upp mitt tålamod!!

Kommentarer
Nicki säger:

Heej! Har följt din blogg läääänge (i perioder, men jag kommer alltid tillbaka hit tillslut haha), du är så sjukt duktig på att teckna o allt sånt! :) Vilken gymnasieskola gick du i? vad för skola går du i nu?? Jag går i nian och ska välja gymnasie snart, och det ändå som känns riktigt rätt är nog att teckna o sånt, du o din blogg är fin inspiration! Ha det bra!

Svar: Hej Nicki!Tack för din fina kommentar! Vad kul att du tycker om bloggen :)
Jag gick estetisk bild och form, och jag har aldrig ångrat mej. Det är bra att gå estet om man känner sej skoltrött, men fortfarande vill gå gymnasiet. Då får du hålla på med det som du tycker är kul samtidigt som du (i princip) får samma utbildning som om du skulle gått Samhäll. Jag rekommenderar det :)
pictureofmind.blogg.se

2012-10-10 | 20:21:56
Nicki säger:

Jag har funderat på bild och form! Jaa, jag är rätt skoltrött, så tänkte att det skulle vara bra o ta något jag tycker är roligt. Det låter ju jättebra, tack så mycket för ditt svar! :)

Svar: Var så lite så :) Hoppas du trivs!
pictureofmind.blogg.se

2012-10-13 | 13:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback