Kaotiskt skrivbord

 
Jag vet inte varför mina skrivbord jämt blir stökiga. Det är som något slags virus som förföljer mej vart jag än går.
Här har ni mitt ritbord i skolan i alla fall. Vi håller på med kollage och därav alla pappersbitar. I morgon är det fredag igen, och jag blir lika förvånad varje veckoslut att det går så himla fort, men det blir väl så när man har roligt. Kroki i morgon också, och vi ska ha en ny modell. (kroki är nakenmodell för er som inte har riktigt koll :) Lika spännande varje gång. Oj, nu lät jag pervers. Det jag menar är att det är roligt att rita av en ny kropp då det är lite nytt :P

Jag längtar tills arbetsproverna till den utbildningen som jag vill gå kommer ut. Är otroligt peppad. Har kollat på förra årets arbetsprover och dom verkade vara jätte roliga! Hoppas det kommer ut något liknande till denna uttagningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback