Update

 

Eftersom jag inte har mycket annat att bjuda på så kommer här lite instagram. Främst på min misse Gusto. Jag har haft många katter under min uppväxt, varav två helt egna men jag har då aldrig kännt så starkt för någon av dom som jag gör för honom. Självklart går det inte att jämföra dom, men när man har katt så märker man verkligen att dom har så sjukt olika personligheter. Det är lätt att glömma det när man själv inte har katt.

 

Gusto är en matgalen Russan blue. Han möter en alltid i dörren när man kommer hem och gillar att ligga på ens fötter i soffan. Han är helt awesome för han har fattat det där med att det är bäst med att gå på toa ute och använder klappt aldrig lådan :P Han hänger alltid med en ut i köket och springer kring benen på en när man ska laga något. Han hoppar upp på borden när han tror att vi inte ser och spelar sen oskyldig.
När han möter främlingar så är han ganska nyfiken och det dröjer inte länge förren han hoppar upp i knät på dom och vill mysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback