Fotografik

Här kommer ett par av fotografierna från mitt projekt som jag hade i kursen Fotografik förra terminen. Idag sitter jag och jobbar på med rapporten till den. Jag är galet sen med den, men jag har jobbat så förbannat mycket, och då jag har varit ledig och jag varit lat... kort och gott. Sen har min syn försämrats drastiskt, så jag kommer få glasögon. Ingenting som jag har något emot egentligen, bara det att det är förbannat jobbit att läsa en teoribok när man ser suddigt och får huvudvärk efter några minuter.
Jao. Min dag består alltså av plugg. Men det är skönt att få skiten ur världen :)
(Boken som mormor håller under armen har bl.a. ett och annat med föregående inlägg att göra. Berättar mer senare :)

Nu ska jag titta på 500 days of summer, vila ögonen lite och måla på min nya tavla.


Kommentarer
visan säger:

va fint!

2012-02-21 | 13:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback