Tha bomb!

Min pojkvän sa att det lät som att vi hade gjort slut i mitt förra inlägg, men så är som tur är inte fallet.

Så här ligger det till. I torsdags slutade jag mitt jobb, och på måndag börjar jag på St Sigfrids konstskola här i Växjö. Det är så spontan så jag nästan blir rädd för mej själv. Detta är en förändring som inte kunde komma mer lägligt och jag ser verkligen fram emot måndag!
Utbildningen har egentligen håller på i två veckor redan men dom kunde lyckligtvis ta in mej ändå. Känns lite läskigt att komma in mitt i en klass men det ska nog gå bra.

Äntligen får jag hålla på med min konst på allvar! Efter två år på jobb som jag har trivts skapligt med men som jag i slutänden har gjort för att tjäna pengar så får jag göra något för mej själv, och komma framåt i livet.
Samtidigt känns det lite jobbigt att lämna arbetslivet. Kluven, men detta känns rätt!


Kommentarer
Liselotte säger:

Jag har hört att du ska vara grym på att måla porträtt bilder och undrar om du tar beställningar??
Tack på förhand

2012-09-02 | 15:55:37
Bloggadress: http://liselottelarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback