All alone

En fin skapelse som softar i vår soffa.

 

Idag åker min man till sitt gamla Hultsfred och spelar på en festival, och jag kunde inte följa med (och få vip kort, fri bar och festa med Miss Li) bara för att jag jobbar aslet av mej >.< fml. Det suger, men vad gör man.
Frågan är bara hur jag ska klara mej själv i 4 dagar helt själv. Samtidigt ser jag fram emot att få lite egentid, men jag kommer tröttna så fort! Tur att mitt schema är fullspäckat denna helgen!
Btw. Vill ni veta det bästa med att jobba på Subway. 25% rabatt på hela sortumentet :D

Kommentarer
Jocke säger:

Kan ju faktiskt trösta dig med att Miss Li inte ska spela och att fri bar tydligen betydde några öl... :P Haha!

2011-10-28 | 14:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback