Sjung om studentens lyckliga dar...

Om två dagar är det exakt ett år sen jag tog studenten. Jag måste erkänna att jag är riktigt avundsjuk på detta årets studenter. Dom har ju allt det roliga kvar. Jag skulle kunna göra det tusen gånger om. Det går inte att beskriva känslan innan man springer ut. Adrenalinet pumpar på som aldrig för. Jag har aldrig haft ett sånnt lyckorus innan i hela mitt liv. Och balen sen. Man kände sej som en prinsessa! Fan va kul det var!

 

Så om du är en av dom som tar studenten i år. NJUT, SLÄPP LOSS OCH HA SÅ JÄKLA KUL SOM DU BARA KAN!

Kommentarer
Emma says style, love & rock and roll. säger:

härligt! åh. jag vågar inte ens tänka på hur många år sedan det var jag tog studenten men jag tror att det börjar närma sig tio... känns som igår :/

2011-06-07 | 13:39:47
Bloggadress: http://emmasays.se
Karin säger:

vilken fin bild!

hoppas du fått en fin start på veckan:)

2011-06-07 | 14:22:19
Bloggadress: http://minegeninspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback