Filmbomb!

Så gott folk :) Dålig uppdatering de senaste dagarna. Har haft lite annat för mej, men i helgen ska jag försöka bidra med något skoj :) Imorn är det fredag, sen är det lördag och då drar jag vinnaren i utlottningen. Det är inte försent att anmäla sej :) Tills dess vill jag tipsa er om några filmer som jag verkligen tycker att ni ska se!



Avatar: Den omtalade filmen som är skapad av James Cameron, som även har gjort Titanic. Den är verkligen inte överskattad, och absålut värd att se på bio! Tror inte jag överdriver när jag säger att det är den bästa filmen jag sätt :)
Amelie från Montmartre: Denna filmen har jag tjatat om innan, och vid det här lagret så har nog de flesta sätt den, för den är gammal now days, men för er som inte gjort det. Se den! Lyckopiller gånger 1000!
Tjenare kungen: En svensk film som är för härlig! Jag kan den utantill för att jag jämt sätter på den när jag ritar, läser eller gör läxan. Får en att önska att man bodde i Göteborg under 80-talet klädd som punkare :)
Dancer in the dark: Den första och enda filmen som jag har gråtit till, och då storbölade jag verkligen. Otroligt fin. Vill ni ha en "gråta-till-filmer" kväll så är denna ett måste. Islänska sångaren Björk spelar huvudrollen.


Underbara filmer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback