Ilandsproblem

Jag har ingen ordning på mina ritgrejer what so ever just nu. Hittade suddigummit i sängen i morse. Vad gör det där tänkte jag men orkade inte flytta på det, så kommer väl få dyka in i täcket för att leta rätt på det nu när jag tänkte rita färdigt porträttet jag håller på med. Mina skisspennor ligger lite här och var. Alla med hård blyerts är puts väck, eftersom det är dom jag brukar skissa upp med. Toapappret som jag drar ut skuggorna med försvinner hela tiden, och visst det är inte så svårt att springa in på toa och hämta nytt, men fy vad frustrerande det är när man sitter skönt med inspirationen glödande.
Så ja... nu kan jag inte längre skylla på att mitt rum är stökigt för att jag hittar bättre då... attans.

 

För övrigt har jag varit på Harry Potter ikväll... jag vill se den sista filmen nu! Är en liten sucker för fantasy ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback