Smygreklam


Dålig mobilbild :/


Nu hänger "mina" affischer överrallt i hela Växjö och det är en fröjd för ögat ska ni veta. Jag har själv inte sätt mycket av själva musikalen än (fast har smygkikat lite då och då när dom har dansat omkring i Aulan till Britney Spears) men jag vet att dom kommer vara kanon! Kommer bli så kul att se! Om du får tillfälle så tycker jag absålut att du ska ta dej tiden att komma och kolla på den!

Premiäreren är nästa fredag den 23 april klockan 19:00, i Växjö Katedralskolas aula. Kostar 50kr för ungdom/barn och 100kr för vuxna.
Klart att jag ska vara där och fotografera ;D


För att se när de andra föreställningarna äger rum och ev. boka biljetter kolla in affischen.


Kommentarer
Lisa säger:

Om jag bodde i Växjö skulle jag defintivt se den ;)



sv. Tack detsamma :D

2010-04-17 | 15:33:46
Bloggadress: http://liisiish.blogg.se/
Leia ♥ säger:

Hoppas du får en fin måndag!

2010-04-19 | 07:58:54
Bloggadress: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback