Random från Berlin


Tror detta var Berlins maskot eller något åt det hållet. Man såg dom överallt, i olika färger och mönster och turistshopparna hade miniatyrer av dom. Sweet ;D


Dom är ena gottegrisar där borta, men det är dom ju kända för också. Maten var super i alla fall och båda mat och fika var väldigt billigt om man jämför med Sverige.



Jag förlorade också min Starbucks oskuld. Berlinarna har Starbucks i varje hörn, och eftersom vi svenskar verkar vara så otroligt förkusta i detta kafé var vi tvugna att prova. Gott, men inget speciellt precis. (jag hade hoppats på att få en cool take away mugg xD) Skulle aldrig fara till Arlanda för att få mej fika därifrån, och skulle aldrig betala 60 spänn för en latte (eller vad dom nu tar här hemma)

(btw så gjorde mitt hår revolution under denna veckan, så ignorera det xD)

Kommentarer
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer säger:

så god den lilla bakelsen ser ut!

2010-04-04 | 18:26:13
Bloggadress: http://pyttis.blogg.se/
Anonym säger:

mysiga och goda bilder:)

2010-04-05 | 09:32:59
Bloggadress: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback