Uppdatering :)

Hej allihopa!
Seg uppdatering här, men jag har varit sjuk de senaste veckorna. Förkyld. Skippade psykologin idag för jag stod helt enkelt inte ut. Det suger, men vad gör man. Var hos skolsystern idag och hon sa att om det inte gick över så fick jag gå till sjukhuset och göra en odling(!?) Har vart trött idag. Det är enda dagen då jag börjar 8:00 ^^ Annars har jag sovmorron till (minst) 10 :)

Veeet ni :D På lördag så jag få mitt efterlängtade 35mm/F1,8. Hittade det billigt i en fotoaffär här i Växjö. Rena rama turen. Jag som tänkte beställa det från internet. Ser verkligen fram emot det. Eftersom det lär dröja ett tag innan jag byter kamera, så köper jag ett objektiv som har autofokusen i objektivet. Annars kan man ju köpa ett billigare, fast då har jag ingen autofokus. Något jag värderar då man kanske sitter i den situvationen då man inte har tid att sitta och peta in fokusen.

Nu ska jag dricka litervis med te. Det enda som hjälper mot min halsont just nu.
Hade fint alla :)


Kommentarer
Anonym säger:

var det inte 50 mm du ville ha ? =)

2009-09-04 | 16:14:28
Lisa säger:

Svar: Jo, egentligen, men då får jag som sagt inte autofokus på det. Tror det är bättre för mej att ha 35mm med ^^ Det blir ju en aning inzoomat med 50mm.

2009-09-04 | 19:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback