Foto på G

Idag blir det foto med Nea. Tema: fantasy, som det brukar bli när vi är i farten. Nedanför ser du två foton vi tog förra hösten. Den till vänster är en aning mörk såg jag. sitter på mammas dator så kan inte ta orginalet. Om ni letar under kategorin melankoliskt så hittar ni den garanterat, och endel andra som vi tog i samma veva ^^
På mådag ska jag fota Beata. Tema: 1920-tal. Kommer bli kanoners ;D
På tisdag är det Toves tur. Tema: Extremt xD  Är inte helt säker på hur outfitten m.m. blir, men det kommer nog bli skit bra!

Som ni märker har jag en del för mej, men jag är verkligen ivrig över att få komma igång. Har inte fotat ordentligt på aslänge nu så det ska verkligen bli jättekul! Bilder kommer ^^


Kommentarer
Raisa säger:

hallå jag har lektion tisdag eftermiddag :O

2009-09-20 | 12:19:50
Bloggadress: http://raisa.blogg.se/
Josefine säger:

Låter jättekul Lisa!! :D

2009-09-20 | 16:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback