No one sleeps when I'm awake


Modell: Tove
Fotograf: Jag :)


Denna kväll har (som så många andra dagar) spenderats framför datorn. Har lyssnar på musik och retusherat som en galning. Basen skorrar i hela huset och där av rubriken på detta inlägg xP

Har inte ritat på år och dar känns det som. Är inne i en svacka. Gillar't inte alls. Ska nog ta och köpa nya akvarellpenslar så kanske inspirationen kommer tillbaka. Hoppas jag :) Förhoppningsvis dyker det upp lite mer av min konst här.


Nu ska jag hoppa isäng. Vaknade halv 6... och det är inte jag van vid xD Som Simona sa idag på morronen. "En säng och varm choklad skulle inte sitta fel nu."
... eller ja.. hon sa det på engelska ^^ (utbytesstudent)


Ny header btw! Som alltid tröttnade jag på den förra, och kommer snart tröttna på denna med. En helt ny layout kommer snart :)

Kommentarer
pelle säger:

HAHAH, mean!

2009-09-25 | 16:28:05
Bloggadress: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback