Damn I'm blond!


Ego :) Jag vet att det ser ut som att jag inte har några ögonbryn, men dom finns där, tro mej... dom råkar bara "försvinna" i för ljust ljus >.<



Har städat rummet... eller ja.. den delen som jag skulle fota till mitt presentera-ditt-rum-läxa i fotot xD Grovgörat gör jag i heljen. På tal om helj så ska jag hem till Nea på lördag på hennes familjs inflyttningsfest :) Nea var väldigt tydlig med att man måste bära huvudbonad, annars kommer man inte in xD Ska bli kul!
Har ätit Ben & Jerrys idag :) Half baked blev det. Tyckte nog att Cookie Dough var godare dock, men denna var smaskens den med :)
Tror bestämt att jag håller på att dra på mej en liten förkyldning igen efter gympan i måndags. Eller så är det den gamla som kommer tillbaka. Halsen svider >.< Att det aldrig ska gå över.


Snart blir det en liten fotografering med min duktiga lilla Tove. Så håll koll ;D


Kommentarer
Raisa säger:

ALBINO LISA XD näääh söwt lisa!

2009-09-15 | 21:40:57
Bloggadress: http://raisa.blogg.se/
Raisa säger:

japp OCH vi ska äta nått gott har jag o tove kommit på 8D

2009-09-15 | 22:26:14
Bloggadress: http://raisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback