Stor i käften


Vad gör man en Lördagkväll när man inte har nått vettigt för sej. Jo, leker i photoshop ^^ Kanske spinner vidare på idéen nån annan kväll, fårla se.
Härdan efter uppdaterar jag nog för det mesta bara när jag har nått vettigt att lägga upp, vilket kommer resultera i att det blir färre inlägg, fast med smaskigare innehåll :) Snart sommarlov ju. Då kommer jag springa omkring med min kamera och ritblocket i högsta hugg. Nu ska jag sova. Är megatrött xD Imorn ska jag plugga.... och jag måste få det gjort. Ingen dator för min del (och det vet ju alla hur det kommer gå xD)

Sleep tight :)

Kommentarer
Raisa säger:

HAHAHAHAHA jäääääla skit va fräsit det blev :D

2009-05-10 | 01:19:19
Bloggadress: http://raisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback