Måla måla måla


Ungefär såhär går det för min akvarellmålning. Inte klar, och jag är inte så jädrans nöjd heller för den delen, men ett slutresultat kommer ^^ Kanske ni kan se vem det är... en ganska känd bloggare ;D Vart länge sen jag målade akvarell, så tänkte att jag skulle öva upp mej lite. Har vart hos papi och hämtat upp några bläckpennor och dyligt, så nu är alla konstgrejer på samma plats ^^

Ikväll kommer jag inte somna fören seent... spelar inte så stor roll dock, för jag börjar inte fören 12:20. Ioförsej måste jag till min fotolärare och presentera hur det går för mej på självporträtt uppgiften, vilket suger en aning med tanke på att jag inte har börjat på det, och att för att han befinner sej på en annan skola xD

Kommentarer
Raisa säger:

varför börjar du så sent :O

MEN DEN ÄR FIN DIN PENIS:D allt du gör är skit fint

2009-05-26 | 17:31:59
Bloggadress: http://raisa.blogg.se/
ivona säger:

Sen ser bra ut!! :D

2010-06-15 | 14:43:11
Bloggadress: http://becausewecan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback