Vardag



Här har min dag spenderats. I soffan framför tv:n och datorn. Både huvudet och halsen känns bättre, i alla fall nu på kvällen, men det kan ju bero på att jag är nerknarkad med alvedon. Precis som resten av min familj. Vi alla är förkylda xD. Skulle träffat Tove idag egentligen, och det ville jag så gärna. Har inte träffat henne på veckor, men jag hade knappt röst att prata med henne så det gick då inte >.< Veckan som kommer sa vi. Får fett med ångerst bara jag tänker på allt jag kommit efter med i skolan. På tisdag är det naturkunskapsprov. Får se om jag är frisk tills dess.

Har fotoläxa tills på måndag också, men jag har ju inte kunnat fota för det jävla huvudet och halsen. Hade tänkt springa ut och fota det. Good luck. Om jag är piggare imorn så får jag ta en snabbisrunda. Bilderna skulle inte vara redigerade eller nått. Vi skulle bara fota färg och form så det kan nog gå ändå ^^


Btw. så överlever jag tack vare Bumbibjörnarnas underbara äventyr :D Nostalgiii!! Ubaboähä. Hade!


Kommentarer
Jennifer Nilsson säger:

Hej, fin blogg :) Var gärna med i min tävling - Veckans Bild. Läs mer om det på min blogg! Man har fram till 21.00 ikväll att skicka in sitt/sina bidrag till min hotmail i alla fall - [email protected] :)

2009-03-22 | 10:13:39
Bloggadress: http://jennifni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback