Vampyrer

Min "nya" blogg blev ganska bra tycker jag. Där kommer jag bara uppdatera när jag har nya illustrationer och foton, så det kommer bli mer som en hemsida. Om ni vill se mer än det så ska ni stanna kvar här, men ni kan ju kolla in den för jag har hunnit lägga upp ett och annat som kanske kan va värt att kolla in. Min gamla serie från 2008 till exempel.

Klicka här


Fick inspiration igår när jag höll på och grejade, så idag ska jag sätta mej och börja rita på en ny serie. Ni kommer tycka jag är geekig men den kommer faktiskt handla om vampyrer xD mer säger jag inte. En kompis har hjälp mej med starten, och nu är jag väldigt ivrig på att komma igång xD Lägger upp bilder när jag har kommit nån vart ;D Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback