Livet


Hellohello! Sov sjukt länge idag. Får nästan lite dåligt samvete över det xD Mamma tvingar mej att städa mitt rum i alla fall, men det är väl inte mer än rätt med tanke på hur det ser ut xD Bästa städmusiken = turning japanese med The Vapors. Så den körs gång på gång nu xD idag skulle jag ju hinna med en massa hade jag tänkt, men så blev det visst inte xD Imorn ska jag nog stiga upp tidigare och göra allt som jag inte hinner med i dag. Ska lägga mej och läsa den tredje twilight boken efter jag städat klart. Läste 3 kapitell innan och nu är det spännande som bara den ;D


Bilden är en skiss till en av mina tavlor, som jag kanske inte blev allt för nöjd med om jag ska va ärlig xD Den är ju fortfarande under konstruktion så det hinner nog hända en del innan den blir klar som tur är ;D




Kommentarer
Jennifer Nilsson säger:

Hej, vilken fin blogg du har :) Var gärna med i min tävling, Veckans Bild! Läs mer om det på min blogg :)

2009-03-28 | 18:15:50
Bloggadress: http://jennifni.blogg.se/
Frida Svensson säger:

Hej, måste säga att du ritar riktigt bra :)

Vilken skola går du på? Jag tror jag såg denna när det var öppet hus på Katedralskolan i Växjö. Men det kan ha varit någon annan :P

2009-04-18 | 19:38:53
Bloggadress: http://couldyousee.blogg.se/
Matilda säger:

Jag kan inte låta bli att älska alla dina teckningar... :)

2011-10-19 | 23:40:56
Bloggadress: http://artlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback