En skit(bra) dag xD

Jag är trötter. Vet inte hur jag ska säga att dagen har varit. Fick ig på det jävla matteprovet, och jag är depp. Dagen har ändå varit ganska bra. Gick en runda på stan med Nea. Det var lite marknad och jag köpte löste ^^ Smakerna Grädd kola och Blod apelsin :) Ska provsmaka någon av dom senare ikväll. Sen kom storebror, och han bjöd mej på fika ^^ 
För tillfället sitter jag framför tv:n och deppfrossar. Imorn skulle jag egentligen på fest hon Sebastian som fyller 18 idag, men det blev inget av med det :/ Lördan blir nog inte så pjåkig ändå. Ska leka med Nea på dagen och på kvällen ska jag på teatern med galenskaparna :D Bea skulle dit med sin familj, och så råkade dom ha en extra biljett så hon bjöd med mej :D Föresten bestämde jag och Nea att vi skulle ha lite småfest tillsammans med vännerna nån annan dag istället ^^
Nu ska jag snart hämta min bok och läsa ut den. Läser ju "Om jag kunde drömma" Raisa sa att hon började lipa när hon var på slutet, så jag förbereder mej på tårar xD
Måste föresten rita om den jääävla stadsbilden till teatern, för den skulle ju tydligen vara liggande >.< Inget dom hade sagt till mej, men så mycket jobb är det ju inte med det. Premiären är om ca 2 veckor så det är lite brått nu.. Vill ni se lite bilder och grejs så kan ni kolla in hemsidan www.lyndon.se Vill ni se mina kulissbilder får ni dock gå på teatern ;D

Kommentarer
Raisa säger:

nej började lipa i början på andra boken >.< fyfan vad man lipar! hahahahaha <3

2009-03-06 | 22:20:41
Bloggadress: http://raisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback