9:15 - 10:45

igår blev det inte mycket av uppdatering av bilderna. Tänkte lägga in och fixa till de innan jag la upp det i Lisaskapar bloggen, men orkade inte, och när jag kom på det var klockan så mycket att jag skulle gå och lägga mej. Dom kommer nog ikväll istället.

Idag hade jag en lektion. Började 9:15 och slutade 10:45 :) Skönt! Gick på stan en snabbis och fick med mej en vit klänning från Gina som var på rea. Storlek Large, fast med ett skärp i midjan gåre nog ändå, eller om jag ber Raisa hjälpa mej sy in den (A) Har vart skapp idag. Orkade liksom inte bry mej eftersom det var så kort dag. Det är skönt att man kan ha sånna dagar ibland också.

Kollade mailen innan och såg att min engelska lärare hade skrivit tillbaka till mej. Jag hade frågat om vi kunde flytta provet eftersom vi här i Växjö har något som heter dag X. Det är till för tvåorna, så man kan se hur ett UF företag ser ut, för de som ska ha det som projectarbete i trean. Eftersom jag ska ha ett UF företag tillsammans med Raisa och Beata vill jag ju gå på det, men nää då, det är inte så viktigt tycker inte min engelska lärare. "Ni kan göra provet ändå, och bara vara på dag X en timme". Det funkar inte såå >.< Hoppas jag lyckas övertyga henne imorn.

Kommentarer
Raisa säger:

jadå, jag kan nog hjälpa dig :P



men fan vad trög lärare :O det är ju schema brutet hela dagen..eller typ till två tror jag

2009-03-31 | 14:36:11
Bloggadress: http://raisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback