Ögon i nacken



Helloj! Tänkte att jag skulle slänga upp en bild som jag redigerade i går. Inte alltför genomarbeted kanske ^^ Det är Raisa på bilden, som för övrigt är sjuk och ligger till sängs. Förlåt att jag skickar jobbiga sms tidigt på morronen ;P
idag har jag lekt med Elin. Vi har spelat sims 2 med väntan på att regnet skulle avta, vilket det gjorde efter några timmar. Shit! Jag vill ha the sims 3! Vill >.< Ska till Bea och grilla och ha det chill imorn. Ska tvinga henne spela det så jag och Elin kan glo på. På kvällen ska jag kanske ut med Lovisa. Kan nog bli en ganska bra midsommar. Hoppas ni med får det med ;D
Hade fint :)

Kommentarer
Raisa säger:

men lilla lisa XD det är ok det va inte bara du XD det som va jobbigt va att folk skickade varje halvtimme typ XD hahaha

sötboll



shit vilken kort överkropp jag har >.< men det blev bra :D

2009-06-18 | 19:18:26
Bloggadress: http://raisa.blogg.se/
emmy säger:

hej! måste säga att du har en otroligt fin blogg!

Jag har ett sims 3 som är till salu, jag har använt det en gång, om du är intresserad kan du höra av dig till min mail, kramar!

2010-03-23 | 15:07:14
Bloggadress: http://emmykristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback