babbelbabbel

Sitter här och planerar min morrondag. Det är inte lätt ska ni veta xD Allt blev helt upp och nervänt än vad jag hade planerat in, men det fixar sej. Midsommar ska inte va lätt vettni, men jag tror jag kommer hinna med lite av varje.
Har ju tänkt att jag skulle bli nyttig detta lovet och jo, hittills har det gått sådär xD Har börjat äta nyttigare faktist (om man bortser från glassen... det är ju trots allt sommar) men motionen kan ju diskuteras. Det har ju vart så otroligt dåligt väder. Imorn ska jag i alla fall ta mej i kragen och promenera eller ta mammas cykel bort till pappa och hämta lite kläder. Kan ju inte springa runt naken ;D

Sommaren kommer bli otroligt slapp.. jag kommer bli otroligt slapp xD har haft sommarlov i flera dagar nu och har inte börjat på några beställningar. Har inte fixat mina lappar som jag ska hänga upp mina mina porträttbeställningar som jag ska ta emot heller. Det kommer inbillar jag mej. Förhoppningsvis. Längtar till Övik nu! Övik och sol, bad, båt, fiske och allt som hör där till. Ska bli ska grymt skönt! Saknar min moster! Småland är mysko! Regn på morronen och solsken på kvällen.... inte för att jag tror att Norrland är bättre xD


Jag och Nea innan Miss Li konserten. Sommarkänsla!! Saknar mitt popcorn! Saknar alla mina popcorn! Speciellt Beata och Raisa! Vill fira Midsommar med dom, men alla är sjuka >.<

Kommentarer
Raisa säger:

förlååt fr att jag är sjuuuk :( inte meeeningen looovaaaas!

2009-06-19 | 20:17:53
Bloggadress: http://raisa.blogg.se/
maria säger:

fina bilder! ni är såå söta :D

2009-06-21 | 17:18:48
Beata säger:

Maawe! sötkorv!

saknarej me!

FAN kom till mej nån dag nu närre e soligt så solar vi o grejjar =3.



Pussikurri<3

2009-06-21 | 20:40:49
Bloggadress: http://diamondsarentforevercunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback