Önskelista

Japp, om 1 vecka och 6 dagar fyller jag 18. Har en liten önskelista som jag tänkte lägga upp. Skulle inte va helt fel att få dessa små leksaker att leka med :DD


Nikkor AF 50mm F1,8
Ingen hemlighet att jag har suktat efter detta objektivet ganska länge nu. Nu ska det banne mej bli mitt!
Bländaren, me like!





Wacom tablet
Min förra tablet gick ju sönder. Den var dock av ett annat märke. Saknar den, så det skulle sitta fint med en ny. I så fall blir det mer digitala illustrationer ^^ Lita på det!





Reflexskärm Guld/Vit ca. 100 cm
Är ganska trött på att boka och låna skolans hela tidn så en egen ska jag ha, oavsätt om jag köper den själv eller får den ;D


Kommentarer
Therese [ Tescho ] säger:

Spana in b la reflexskarm.se, kamerafilter.se. Om du kontaktar ägaren till hemsidan kan du få belöning i form av presentkort hos tvspelsweb.se om du skickar in en artikel/recension :)

2009-07-20 | 09:38:45
Bloggadress: http://tescho.se
Vilhelmina säger:

Wacoms ritbord är av riktigt bra kvalitet, har använt mitt i tre år nu :D

2009-07-20 | 15:57:23
Bloggadress: http://vilhelminaullemar.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback