Maskerad


En gruppbild från i Lördags. Jag är den färgglada hippien... och ja, jag ser enorm ut, men det var tröjan som var size 1000 ;D

Nu ska vi se om jag kommer ihåg vad alla var. Från vänster:
Jecka: maffiaboss, Bea: Nörd, Elin: japansk skolflicka, Jag: Hippie, Maria: Blåbär, Nea: Lilla my, Tina: Spåtant, Maja: CD spelare eller någe mysko. Ljudvågorna på hennes tröja rörde sej när man spelade musik xD Beata: 20-tals snygging.


Idag ska lisa faktist städa igen var tanken.. Hade hoppats på att mina biobiljetter från bilddagbokens tävling skulle komma idag, men icke då... hoppas dom kommer imorn. Ska dra med Nea på Harry Potter :DD Nån mer än jag som ska se den?

Kommentarer
Anonym säger:

Heej, hur gör man om man vil ha en rubrik som du har ovanför kategorierna, asså som:

FOTO:

Modeller

Människor

Natur

osv...

Hur gör man om man vill ha ett foto och hur gör man om man vill att rätt ska hamna under. Tack för svar! =)

2009-07-20 | 15:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback