35 minuter

Sitter här och latar mej. Om ca. 35 minuter blir jag 18, myndig, självständig, får gå på krogen, får köpa folköl, ciggaretter, snus. Jag får ta in på hotell heeelt själv, och beställa grejer över internet. Jag kan bryta kontakten med min familj... varför jag nu skulle vilja det xD (vad fick jag det ifrån?) och säkert massa annat som kommer med tid'n. Orkar int fira't på någe annat sätt än att slöa. Imorn ska vi äta kinamat med familjen och jag kommer inte göra ett skvatt mer än att sitta och leka med min tablet(ritplatta) som jag troligen kommer få, och beundra mina nya kläder och presenter m.m. xD Shiiit... jag blir 18. Galet jue. Är snart en gammal tant. Nää, nu ska jag int få åldersnojja.

Har en massa teckningar att visa, men jag är för seg för att starta min egna dator så jag utnytjar mamis. Dom kommer inom de närmaste dagarna. Ska visa en teckning som jag blev grymt nöjd med... och det är inte ofta jag blir grymt nöjd med teckningar ;D


Beirut - Nantes

Kommentarer
Beata säger:

Grattis bönan min!<3

Firas fåry göras snart 8D

<3

2009-08-01 | 01:51:57
Bloggadress: http://diamondsarentforevercunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback