Beställningar!?

Hej :) Igår vare slask ute.. en lättnad egentligen eftersom jag vill ha det varmare nu, men självklart har det kommit ny snö nu under natten. Segt >.<
Måste tacka för alla fina kommentarer ^^ Det är jätte kul att logga in och se att någon har kommenterat! Något jag inte är van vid xP Flera av er undrar om jag kan göra beställningar/rita av er. Jag kan absålut tänka mej att göra beställningar. Frågan är vad dom skulle kosta i så fall. Förslag? Jag har tyvärr inte tiden att rita gratis. Ett porträtt kan ta ca 2-5 timmar om det ska bli ordentligt, så i så fall måste det vara en bild som verkligen inspirerar mej, eller om jag helt enkelt inte har något annat för mej xD
Om ni har några övriga frågor, så fråga för all del ^^

Känns lite deppigt att det är söndag. Imorn är det måndag. Ioförsej har jag inga ansträngande lektioner på måndagar, vilket är väldigt skönt. Börjar klockan 8:00 med foto B, matte, sen keramik. Efter skolan måste jag plugga kulturhistoria. Har prov på tisdag. Hatar proov :( men de är väl också nödvändiga ibland...

Kommentarer
Raisa säger:

naååw lisa, du är awsome! ses imorrn:P

2009-02-08 | 12:01:47
Bloggadress: http://raisa.blogg.se/
Elin säger:

På gatorna går det för 70 kanske? men ta något under 100 för porto kostar ju :P

Jag är väldigt intreserad :)

2009-02-08 | 12:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback