slappdag :(

Hej människor! Segt.. jag är sjuk, och kommer troligen spendera hela heljen hemma. Något som för tillfället inte känns lika lockande som det gjorde för några dagar sen. Får nog tid till sånnt som jag inte har orkat göra innan. Som att städa rummet. Tro mej, det behövs. Man ser knappt golvet för alla grejer. Kanske ska baka muffins också. Vi får väl se. Det var ett tag sen jag gjorde det ju. Fick ju en väldigt bra muffinsbok av Bea i julklapp, där det finns massvis av recept. Problemet är ju att den är lite... borta xD Annars finns ju alltid www.dagensmuffin.se ^^



Modell: Linnéa
Foto: Jag

Kanske ska redigera lite nya bilder. Var ett tag sen.

Kommentarer
Raisa säger:

hahahah då ska du se alla andra avsnitten med XD sjukt bra :P

2009-02-07 | 12:23:57
Bloggadress: http://raisa.blogg.se/
Sandra säger:

Hej tjejen!

Trillade in här via Hanna Björkstedts hemsida och

såg dina fantastiska bilder - WOW!



Tänkte höra med dig om du målar på beställning

och vad du i så fall tar för priser?



Ritar du djur? Har nämligen två missar jag skulle vilja ha avritade. :)



/Sandra

2009-02-07 | 17:38:41
Bloggadress: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback