Svart Vitt

Modell: Beata
Foto: jag

Hej människor!
Idag har jag lekt med Beata. Planen var att vi skulle färga hennes hår och sen fota. Dock hann vi bara med färgningen xD Först skulle jag kamma ut hennes hår (Hon brukar ha det ungefär lika stort som hon har det på bilden) Så det tog sin lilla stund, sen skulle vi färga hennes blonda slinga, men den ville inte bli blond (köp inte blekningsfärgen på H&M säger jag bara) Vi har bestämt för att fota nån annan dag på lovet i alla fall. Har några idéer som vi ska prova på.
Denna kvällen ska jag leka lite i photoshop tror jag nog. Vill ha en ny header, så ska försöka smäcka ihop någe fint ^^ Ni lär ju märka om det lyckas ;D Kanske kommer något mer inlägg innan läggdags. hade ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback