Städning på G

Ohohjaja. Idag har det en till slappdag. Både mamma och storebröderna jobbar på dagarna så det måste man ju utnyttja ^^ Har i alla fall bestämt mej för att städa rummet nu. Det är inte så stökigt som det brukar, men tror nog jag ska göra storstädning så det blir riktigt fint ^^ Får ju fint besök i morn av Nea :) (Inte för att hon bryr sej om hur mitt rum ser ut... hon har fått se det under de mest hemska omständigheter x) Det är Nea som brukar ställa upp som modell på endel av mina bilder (eller ja, inte alltid frivilligt xD) Mary Poppins bilden i headen är det te.x. Nea som är modell på.
Efter städningen ska jag kolla på Familjen Robinsson. Älskar den filmen x) Jag brukar hata när dom dubbar filmer, men denna har jag sätt på svenska från början så då mååste man ju fortsätta med det, annars blire inte samma sak.
När kvällningen kommer ska jag nog försöka smälla ihop en fin bloglovin länk till bloggen ^^

Kommentarer
Therese säger:

Haha.."(eller ja, inte alltid frivilligt xD) " Får upp en bild framför mig om hur du hotar henne att vara med på bild. :D Btw, älskar just den där Mary Poppins-bilden..och alla dina bilder och teckningar med. :D

2009-02-19 | 18:43:43
Bloggadress: http://www.tirren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback