Omg :O

Roligt som bara den säger jag bara :D Verkar vara många som hittat mej via Hannas blogg. Hoppas bara ni inte blir besvikna. Det kommer nog fler bilder med tiden. Det är ju snart lov ;D Hoppas det hinner bli lite varmare tills dess. Längtar verkligen efter sommarn nu!
Sitter här och tittar på melodifestivalen med mamma och mormor. Hade ingen aning om att det började ikväll. Det var mamma som höll koll på det. Brukar inte uppskatta musiken så mycket, men vem vet. Det kanske kommer något som förvånar en ;D
Har legat i soffan hela dagen och kollat på tv. Är slö. Har ont i huvudet och halsen xD Det är det visst många som är, och det är inte roligt inte :/


En teckning jag ritade, för inte så länge sen xD Ritade av en bild på min mammas händer som håller i jordgubbar, som jag tog i somras ;D Ritade den på impuls, då formerna blev inte precis som på fotot xD

Ni får ha en trevlig kväll! ^^


Kommentarer
Elvira säger:

Såg din teckning hos Hanna B. Vacker!!

Så, nu kommer jag till poängen med denna kommentar; skulle du kunna tänka dig att rita av mig? :) Känn dig absolut inte pressad till någonting, men svara gärna, oavsett svar, på min blogg! Kram på dig!

2009-02-07 | 22:55:30
Bloggadress: http://baraelvira.devote.se
Evelina säger:

vad många otroligt fina bilder du ritat!!

2009-02-08 | 01:36:06
Bloggadress: http://evelinalinnea.blogg.se/
cicci säger:

WOW, tycker aldrig eller sällan man ser någon som verkligen lyckas med händer. men gud så fina dessa var. ska kolla vidare på dina bilder nu :)

2009-02-09 | 11:14:40
Bloggadress: http://lookatmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback