Josefine




Modell: Josefine
Foto: Lisa (Det vill säga, jag ^^)

Hann inte redigera så många idag heller.
Nu ska jag snart iväg ner till stan. Ska repa idag. Tar nog bussen ner.. har ingen som helst lust att gå ner och bli kall som en isglass. Håller redan på att förfrysa på respektiva kroppsdel som sticker ut. (Det vill säga fingrar och tår, näsa xD) Storebror är magsjuk och jag vill inte bli det nu, till lovet >.< just därför ska jag iväg nu ^^ Känner att det gör lite ont i magen, men tror det beror på köttbiten som jag råkade få i mej i skolan (har varit vegitarian i 6 år, så min mage reagerar på sånnt)

Btw så ska jag bli mer blond i heljen än vad jag någonsin varit tror jag xD Ska bli spännande ^^

Kommentarer
emelie säger:

fina bilder!

2009-02-11 | 21:18:27
Bloggadress: http://digna.blogg.se/
Jennifer Nilsson säger:

Andra bilden är riktigt snygg :)

2009-05-07 | 14:12:28
Bloggadress: http://jennifni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback