Cupcake




Elin fyllde 18 år idag.
Jag hade bakat cupcakes och så hade jag köpt ett gulligt litet indianhalsband som jag gav henne. Jag hoppas hon blev glad. Har firat henne nu ikväll med lite film, kaka, prat m.m.

Imorn börjar skolan. Jag har ändrat åsikt igen.... jag vill inte xD Sommarlovet har gått för fort. Har lite sovmorron i morn i alla fall. Eller ja... ganska mycket. Börjar vid 2. Hoppas det blir typ "schema, kramar, hejdå" Lite konstigt att tänka att man bara har ett år kvar nu :/ Måste jag börja kolla studentklänning nu eller ska jag vänta!? Balklänning... var ska jag hitta den? Projektarbetet som vi ska börja på. Hur ska det gå? Massa krams. Hur ska det gå med foto C, som btw är på 200 poäng :/ Shit!
Jag har inte änns börjat 3:an och oroar mej redan för hur det ska gå xD Det kan inte va bra!?

Kommentarer
Anonym säger:

Fina illustrationer och foton du gör/tar!

2009-08-19 | 00:50:46
bea säger:

mmm va gott det ser ut

2009-08-19 | 10:10:38
Bloggadress: http://beatasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback