Alice i underlandet












Jag har alltid älskat alice i underlandet! Älskade att kolla på den tecknade och drömma mej bort till mitt eget underland, och sjunga med i den otecknade. Blev överlycklig när jag fick reda på att Tim Burton (som råkar vara en av mina favorit regissörer) skulle göre en uppföljare till just den filmen.
Den handlar om den 19 åriga Alice som följer efter en vit kanin och hamnar i undelandet, där alla påstår att dom träffat henne, 9 år tidigare. Något Alice inte alls har något minne av.

I rollerna finner man många bekanta ansikten. Därbland Johnny Depp, Helena Bonham Carter, Alan Rickman & Anne Hathaway.




Jag längtar!!




Titta på Trailern vetja ;)


Fakta från rstvideo.com

Kommentarer
Roxie säger:

Åååh vad jag längtar till den kommer! Kan ju knappt bärga mig ><

2009-08-25 | 13:24:19
Bloggadress: http://roxiehart.blogg.se/
Hilda säger:

Jag längtar tills dess :D älskar tim burtons filmer

2009-08-29 | 21:27:41
Bloggadress: http://notquite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback