Måleriii :)

Ikväll (eller imorn) kommer bilder på två av mina keramik skulpturer som jag gjorde för ett tag sen. Har inte fått hem dom fören nu bara. Dom är lite tunga att ha i väskan ;D
Gillar inte fredagar. Dom är sega som attan. Bara massa pluggämnen. Efter skolan gick jag och Nea upp i målarateljén och målade lite ^^ Kom ganska långt på min tavla som jag precis börjat på. Ska börja på en till. Min storebror fyller år snart (23 år) och vi pratade precis om vad jag ska ge honom. Han ville ha en tavla som symboliserar frihet. Vetti fan vad jag ska måla då bara :/ ska sätta mej ner och skissa lite senare tror jag.

Btw så har jag rånat Raisas blogg igen, och här kommer några bilder från gårdagen :)


Lisa under djup konsentration. Jag brukar jämt se så konstig ut när jag konsentrerar mej. Biter mej i tungan eller dyligt, så är glad att jag kunde hålla munnen stängd på denna. Här ser ni en skymt av min John Lennon tavla också :) Tavlan i bakgrunden har jag inte den blekaste om vems det är xD


Både jag och Raisa ääälskar Subway (hon måste fan va min själsfrände) Kakorna är mummma :D Raisa tänkte hon skulle prova sej på kändisbloggandet, där dom lägger upp fika, kläder m.m. (hon va sååå seriös) och jag blev offer, på min skabbdag.


Min lilla söööta Raisa, i hennes söööta harembyxor. Kan ni tänka er att hon har sytt dom själv, på mindre än en timme. Hon är fan otroligt människan. Om du läääser Raisa. Min Johan/Oliver vill beställa ett par ^^

Kommentarer
Raisa säger:

hahahahahahaha nej men vill han XD holycrap då får jag se till att göra ett par då:o

2009-04-24 | 19:50:40
Bloggadress: http://raisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback