Ullared, here I come!

Hallooj :)
Ska snart gå och lägga mej men tänkte kasta in ett litet meddelande innan. Dagen har varit ganska händelserik, precis som mina onsdagar brukar vara. Linn kom förbi en runda. Det var mysigt :) Har inte träffat henne på ett tag nu. Vi gick i samma klass på mellanstadiet och har varit vänner sen dess. Imorn ska jag, Linn och Elin åka till Ullared. Har inte varit där på skit länge. Kommer inte änns ihåg hur det såg ut så det ska bli spännande xD På kvällen ska vi till Nea och ha tjejkväll. Dissar drickandet och har det mysigt i stället! Det behöver men det med!


Mammas kommentar om Ullared
Mamma: men akta så du inte får panik eller så. Det är så stort så man inte ser väggarna.
Lisa: VA? mamma, det är mej vi pratar om. Hur skulle jag kunna få panik över ett för stort varuhus?


Kom hem precis, och såg att mina förstoringar har kommit :DD Dom var lite ljusa tycker jag nog. Inte samma kontraster som jag hoppats på, men dom dög helt klart. Ska rama in några av dom. (Ramar kanske dom har på Ullared xD) Ska visa er på fredag eller någe. Har lite annat roligt, som jag inte hunnit visa ännu med. Nu är det dock full rulle här. Grymt skönt med lite extra helj i alla fall.

Nu kära vänner, ska jag nog gå och nana. Hade fint och sleep tight!

Kommentarer
Raisa säger:

men jag har sovit så dåligt osso tänkt jag att jag kundefå lite längre ledighet för jag tkr jag förtjänar det :D fast nu har jag inte o göra förrns på månda Xd hahaha

2009-04-30 | 11:11:51
Bloggadress: http://raisa.blogg.se/
Madicken - Foto säger:

Hahaha din mammas kommentar xD

2009-05-01 | 08:43:34
Bloggadress: http://metrobloggen.se/conlerc

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback