Måndag... igen

Oh, skönt! Denna kväll har jag inte så mycket att göra. Ska bara scanna in ett papper och skicka till en kompis, annars har jag inga måsten ^^ Imorn har jag sovmorron till 9:40 också. Gött :)

Dagen har varit skaplig, även om jag har vart trött eftersom jag satt uppe och redigerade bilder till halv 1 igår. Min lärare tyckte om dom i alla fall. Han sa att han tyckte att jag skulle gå foto C, eftersom jag hade någe extra eller något åt den stilen. Var riktigt kul att höra! Blev gla, även om jag inte är så nöjd med den muntliga presentationen. Min lärare berättade också att vi kanske ska få åka till Malmö och gå på fotomuseum. Hur kul är inte det :DD Hoppas han lyckas övertala de där politikerna eller vilka det nu är som bestämmer. Skulle va så gryyymt kul!

På keramiken fick vi tillbaka våra glas som vi blåste när vi var i Kosta glas skola. Cooola blev dom :D Ska gradera in en text på min ^^ När det blir klart lägger jag upp en bild. Gjorde också vingar av glas till en skulptur. Skulle tagit hem mitt lilla monster som jag gjort, och då skulle ni ju fått se det, men nejdå... självklart glömde jag den lilla krabaten i skolan.
Jag och Linda gick igenom teatern som vi ska framföra på onsdag. Självklart blev det att vi började prata om rostade pizzor och egyptiska strandraggare i stället.

Nu ska jag lägga mej i soffan och slumra lite. Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback