Heeeest! :D



Dagen kunde inte ha vart bättre. Gick ner på staden med mami och storebror, sen åkte jag till Rottne, och satt där och väntade på att Jecka och hennes pappa skulle komma förbi och hämta upp dej. Jecka hade såklart tagit fel på tiden, så jag fick låna en mobil av en (kanske inte så) trevlig människa, så det ordnade sej. Vi red ut i skogen med deras hästar Philip och Donna. Det var väldigt mysigt. Sen satt vi och pratade och åt Våfflor. Verkligen jätte kul! Det är inte så ofta jag rider nu för tiden. Kom hem och fick mitt påskägg, som var fullt av choklad ^^ Nu sitter jag och kollar på Robinson. Är inte så insatt men det kan ju va trevlig Lördags underhållning :)

Pluggdag imorn igen då xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback