Bjuder på lite solsken



Idag var jag ute med Elin och fotade, och det vart väldigt mysigt :) Detta blev helt klart en favoritbild. Nu missar väl inte mej i solglasögonen va? ;D Glasögonen speglar liksom en bild i sej. Tycker det blev coolt :)
Elin (min lilla lärling) fotade några bilder på mej med, med min nya kjol som jag inte kunde hålla tassarna borta från. Efter frisören på måndag måste jag verkligen hålla i pengarna, och på tal om måndag.
Beata! Det är klockan 10 på arbetsförmedlingen ;D

Kommer kanske nån bild på mej imorn eller nått ;D Vi fårla se ^^ Måste absålut fota mer nu när våren kommer. Det är så mycket roligare än plåta snöhögar!

Var hemma hos papi innan vi pratade (b.la.) om joggingskor. Har ju bestämt mej för att börja röra på mej, och eftersom pappa har sprungit sådär 4 maratonlopp är han ganska duktig på sånnt xD Han sa att han skulle köpa riktiga joggingskor till mej, eftersom man tydligen kan skada både fötterna och knäna om man springer i fel sorts skor. Att vi skulle gå till en sportbutik och jag skulle få springa på ett sånnt band så dom ser hur jag sätter ner foten när jag springer. Lät läskigt tycker jag, men samtidigt kul. Då får jag motivation att fortsätta ju :D Han är så gullig min lilla far!


Nu ska jag nog ta och lägga mej och läsa en bra bok. Har blivit helt besatt av böcker. Det är myyys :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback