Akvarell

Tihi! Kom hem med ett akvarellblock som jag fick av mami. Kravet var att hon skulle få en av mina tavlor jag håller på med. Bra byte för henne må jag säga. Har hållt på med den tavla i flera timmar, men med tanke på att hon troligen skulle få den i vilket fall så tjänade ju även jag på det ^^ Ska måla nu i kväll tror jag bestämt. Akvarell är roligt! Måla över huvud taget är roligt! Saknar det nu på lovet, för jag har en tavla jag ska spänna upp och börja på när jag kommer tillbaka till skolan som kommer va skit kul att måla ^^ Ett porträtt. Så ja, ikväll kanske resultatet av akvarell måleriet dyker upp ^^

Jag mamma och Anton gick ner till stan och åt på Alibaba. Jag beställde en toast, och trodde att jag skulle bli lite halvmätt på den. När nån säger toast så tänker man ju inte på någon dundermiddag precis, men denna var verkligen underskattad. Skit. Det var knappt att jag orkade hela. Skit gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback