Adjö

Nu känns det som att denna bloggen har haft sin tid, och nu ger jag den ett litet fint avslut. Jag orkar helt enkelt inte med att uppdatera den längre. Jag har nog aldrig varit en blogg människa, och det känns som att det finns så himla mycket andra grejer som jag hellre lägger min energi på just nu. Bloggen har hamnat på blogg.se's hemsida ungefär fyra gånger, och jag har fått många fina, uppmuntrande kommentarer under åren. Jag vill tacka er alla som har tagit er tid att kommentera och gett fina komplimanger. Ni förstår nog inte hur glad jag har blivit!
Tackar så hjärtligt kära ni!

Kommentarer
Linnea säger:

men nej vad tråkigt... :(

2013-09-06 | 10:31:17
Bloggadress: http://ericssonlinnea.blogg.se
Peter säger:

Bloggmänniska är ett ord, inte blogg människa.

2013-09-16 | 01:08:36
Anonym säger:

Åh, så tråkigt!!
Har följt din blogg i drygt två år, men detta är första gången jag kommenterar något.
Det har iallafall varit kul att hitta inspiration från en annan som gillar att rita och vara kreativ!

2013-09-26 | 11:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback