Stockholm stad

Nu ligger jag hemma i sängen på internatet igen. Jag har varit i Stockholm i tre dagar och kom precis hem.
Jag och Emma har varit på Konstfack, Liljevalchs, Kungliga Konsthögskolan, Fotografiska och så har vi självklart ätit gott och shoppat en massa! Jag har träffat min fina storkusin som vi bodde hos och myst med kex och vin. Vi har varit på bio och sätt Ego (sevärd!!) och tappat bort våra kläder i provrum/tåg.
Det har varit tre mycket händelserika dagar och jag har blivit sjukt inspirerad och pepp på att börja konstnära mej igen ;) Men just nu är jag helt slut efter alla intryck så det ska bli skönt att sova i några timmar innan dess! God natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback